-► Play The Moments
▌▌ Pause The Memories
■ Stop The Pain
◄◄ Rewind The Happiness

sâmbătă, 22 mai 2010

love story.


Seara de mai...
Sta intinsa pe pat,inima ii bate usor in piept..Nu mai stie ce se intampla cu ea..priveste in gol pe fereastra deschisa,vantul ii adie usor prin par...Varsa lacrimi fara rost,isi aprinde o tigara si isi spune: "Oare de ce eu? de ce nu alta? de ce mi se intampla mie toate astea?..."..Intrebari la care nimeni nu ii raspunde...Se uita intr-un colt al camerei,putin speriata...si vede o umbra...de fapt..e chiar umbra ei dar totusi vorbeste...Copila incearca sa fuga dar este oprita:
-Nu te speria,nu iti voi face nimic!
-Cine esti si de ce ai venit?
-Sunt 'constiinta' ta.Am venit pentru a te ajuta..pentru a'ti da un raspuns la unele intrebari..
-Ai venit intr-un moment nepotrivit..de ce nu ai fost acolo cand am avut nevoie? de ce nu ma lasi in pace? ce vrei de la mine?
-Am fost tot timpul cu tine..dar tu ai facut doar ce ai vrut..erai preocupata cu alte treburi,radeai,erai fericita,motivul nici tu nu il stiai.
-La naiba..nu mai stiu ce e cu mine..
Se ridica usor din pat..stinge tigara si din nou priveste absent.
-Acum tu te intrebi de ce l-ai lasat sa plece...il iubeai,stiu asta..si inca il iubesti..dar.
-Dar ce? E ca un joc de cuvinte.Totul pare atat de ireal pentru mine..Nu mai am putere..pur si simplu imi vine sa ma duc dracului.Il iubesc dar totusi l-am lasat sa plece.Oare lui ii pare rau?Oare regreta?
-Nimeni nu stie ce e in sufletul lui..Nu l-ai crezut pe el..i'ai crezut pe cei care vroiau sa iti faca rau.L-ai pierdut! dar poate nu pt totdeauna..
Umbra dispare... Fata il suna pe baiat:
-Alo,iubitule...!
-Ce vrei?
-Pai...
Deodata se face liniste..niciunul nu mai scoate vreun sunet..
-Pai ce?
-Te iubesc! Iarta-ma ca te-am lasat sa pleci..am fost o fraiera..i-am crezut pe ceilalti si abia acum am realizat ca aveai dreptate!
-Stii..cand m-ai lasat sa plec am crezut ca nu ma mai iubesti...
-Iarta-ma...Te iubesc enorm de mult..vin-o inapoi la mine!
Inchide telefonul..dupa jumatate de ora se aude soneria.e chiar iubitul fetei.
-Buna!
Copila sare in gatul lui si ii spune:
- Nu te voi mai lasa sa pleci niciodata! Te iubesc!
-Si eu te iubesc mult de tot..Sa uitam tot ce s-a intamplat si s-o luam de la capat.

Cei doi raman impreuna ,fata e fericita,baiatul la fel ...si totul e in sfarsit ca inainte.

© 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu